حمایت از کار ایرانی
بصیرت از دیدگاه رهبری، بیداری اسلامی
بیداری اسلامی و حمایت از جنبش 99%
درباره وبلاگ


این وبلاگ بر آن هست تا جنبش بیداری اسلامی در سراسر دنیا را حمایت کند پس با ما همراه باشید.

پيوندها
افزایش تضمینی بازدید - افزایش پیج رنک
چاپار
سنگر دفاع از آرمانها
دانلود رایگان
ردیاب خودرو

تبادل صحبتهای ناگفته
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت از دیدگاه رهبری، بیداری اسلامی و آدرس ellahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 697
بازدید کل : 57950
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



فال امروز


<-PollName->

<-PollItems->

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

نويسندگان
علی علیکرمی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:46 :: نويسنده : علی علیکرمی

همه ی دوستای قدیمی و جدید ، اینور آبیا و اونور آبیا

سلام سلام سلام

از همون اول سال تصمیم گرفتم یه پست بنویسم درمورد خرید، اونم از نوع کالای ایرانی! امسال تصمیم گرفتیم که سعی کنیم تمام خریدهایی رو که انجام میدیم از محصولات ایرانی باشه ، به خاطر همون بحث حمایت از کالای ایرانی.

خب راستش این موضوع اول به نظرم ساده میومد ، ولی بعد از مدتی احساس کردم که  تغییر سبک خرید اونقدرها هم که فکر میکنم ساده نیست. البته یکی از دلایل اصلیش این هست که ما معمولاً محصولات با کیفیت ایرانی رو نمیشناسم یا بهشون اطمینان نداریم که بخوایم اونا رو جایگزین محصولاتی کنیم که قبلاً تست کردیم و بهشون عادت داریم. گفتم این موضوع رو با شما در میون بزارم تا هر کی هر جنس ایرانی رو که استفاده کرده و از کیفیتش راضی بوده رو تو قسمت نظرات بگه ( اعم از لوازم خانگی ، پوشاک ،لوازم  برقی ، محصولات بهداشتی و آرایشی و گوشی موبایل و خلاصه هر چیزی که میتونه جزء سبد خرید خانواده باشه ) تا بتونیم یه لیست از کالاهای خوب و مناسب ایرانی که قبلاً امتحان خودشون رو پس دادن و مصرف کننده ها ازشون راضی بودن رو داشته باشیم،  بعد از اینکه نظراتتون کامل شد لیست پیشنهادیتون رو توی یه پست جداگانه مینویسم  ، انشالله که به درد کسایی که تصمیم گرفتن در حد توان خودشون به اقتصاد کشورشون کمک کنن و کالای ایرانی بخرن ، بخوره.

به عنوان اولین نفر  تجربه ی خودمو مینویسم؛ من خیلی وقت بود از ضد آفتاب بیودرما استفاده میکردم اما امسال یه ضد آفتاب ایرانی گرفتم که خیلی ازش راضی ام ، مارک دکتر ژیلا 95% ، بقیه ی ضد آفتابهای این مارک به نظرمن معمولیه ، اما این جدیدش خیلی عالیه و خیلی خوب روی پوست میخوابه و با گرما و عرق هم شرّه نمیکنه، من این ضد آفتاب رو جایگزین قبلی کردم و خیلی راضی ام.

درباره ی آدامس هم من قبلاً از اربیت استفاده میکردم که یه چیزایی در موردش شنیدم که خیلی ناراحت شدم. الان "وایت" استفاده میکنم، هم ایرانیه و هم کیفیتش خوبه و من کاملاً راضی ام.

حالا یه سوال : کسی "صابون بدن حاوی کِرِم" ایرانی میشناسه که به درد "پوستهای خشک" بخوره ، من قبلاً از صابون داو استفاده میکردم و واقعاً دیگه هیچ نیازی به لوسیونهای مرطوب کننده نداشتم ، به جای اون صابون ایرانی خوبی نمیشناسم ، کسی اگه میشناسه کمک کنه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: